Retailservices & IMACD

Binnen de afdeling Retail Services & IMACD realiseren we gecertificeerde data-infrastructuur (CAT-netwerken) en ontzorgt NTL haar klanten door het in service en onderhoud nemen van Retail apparatuur, zoals bijvoorbeeld de Point of Sales (POS), bestelzuilen, handscanners, hand-pinterminals, toegangspoorten en weegschalen. Wij bieden onze service aan via grote leveranciers als Diebold-Nixdorff, NCR, Fujitsu en bijvoorbeeld PostNL en kennen alle configuraties van deze systemen. Hierdoor zijn we in staat om mee te denken met onze opdrachtgevers en hun klanten in het bieden van totaaloplossingen.

Retail services

We leveren beschikbaarheid van Retail apparatuur met landelijke dekking door de inzet van onze eigen fieldservice engineers. Tevens beschikken we over een eigen logistiek in- en outboundsysteem, waardoor we onze fieldservice-engineers optimaal kunnen uitrusten bij het ontzorgen van onze klanten binnen de Retail. Daarnaast hebben we een eigen repair- en planningsafdeling, waardoor we eenvoudig de kwaliteit kunnen bewaken die klanten van ons verlangen. De klanten waar wij deze service aanbieden zijn onder andere: AH, Aldi, C&A, Decathlon, Jan Linders, IKEA, Lidl, Makro, McDonalds en PostNL.

Projecten (IMACD)

Daarnaast beschikt NTL over een eigen projectenafdeling, waarmee we het gehele proces van Install, Move, Add, Change & Disposal (IMACD) voor onze klanten managen. NTL zorgt voor het installeren van hardware, het verhuizen, uitbreiden, aanpassen en/of afvoeren. Precies zoals de klant dit wenst. Bij de uitvoering van deze projecten maken we gebruik van ons flexibele team van professionals. Om dit proces probleemloos te laten verlopen ‘stagen’ we alles op onze centrale locatie in Leusden. Dit houdt in dat voordat het op locatie bij de klant geïnstalleerd en geïmplementeerd wordt, de juiste software op de apparatuur staat en alles functioneel is. We weten vooraf dus zeker dat het naar behoren functioneert.

Ondersteuningsmiddelen van het Retail services en IMACD-proces

Om het proces van aanleg, services en IMACD te ondersteunen beschikken we over een eigen Computerized Maintenance Management Systems (CMMS), plannings- en logistiekmanagementsysteem. Daarnaast bieden we logistieke dienstverlening aan. Dat wil zeggen, we beschikken over meer dan 1.200 m² opslagruimte verdeeld over twee locaties in Leusden, om onze dienstverlening te verzorgen, maar ook klanten van opslagruimte te voorzien.

  • Flexibiliteit en snelheid door eigen projecten- en planafdeling
  • Geoptimaliseerde processen door eigen CMMS, plannings- en logistiekmanagementsysteem
  • Kwalitatief hoogwaardige oplossingen en services door een eigen team van professionals
  • Nakomen van onze belofte

Personeelsservice (Detachering) en partner in installatie- en serviceprojecten

Personeelsservice (Detachering) en partner in installatie- en serviceprojecten

Networkteam Leusden ontzorgt en levert klantwaarde. Wij zijn uw professionele partner in het gebied van installatie- en serviceprojecten in de Retail en ICT.
Networkteam Leusden is een gerenommeerd bedrijf dat naast projecten en installatiewerk ook de service, het plegen van preventief en correctiefonderhoud, op zich kan nemen. Een uniek totaalplaatje! We selecteren en zetten gekwalificeerde mensen in met als doel het ontzorgen van onze klanten en hen klantwaarde leveren. Vandaar ons motto: everything for a satisfied customer!

Wij helpen klanten met onze dienstverlening als:

  • De installatie van kassasystemen;
  • De installaties van narrowcastingsystemen;
  • De installatie van ICT-netwerken en producten;
  • De installatie van pinautomaten;
  • De installatie van data infrastructuur (Cat-netwerken, Wifi-accespoints et cetera);
  • Het plegen van preventief en correctief onderhoud aan o.a. kassasystemen, self check out kassa’s, narrowcasting en weegschalen (Scanner Scale);
  • Het stagen van kassasystemen (we beschikken over meer dan 250 vierkante meter opslag en stagingruimte voorzien van VPS-verbinding);
  • Wij leveren mensen aan onze klanten die tijdelijk extra capaciteitsbehoeften hebben zoals helpdeskmedewerkers, field-engineers en systeembeheerders.

Al dit soort projecten en services doen wij met onze eigen projecten-, service-, logistieke-, en repairafdeling, waarbij we onze afspraken (SLA’s) nakomen. Met ons CRM-systeem rapporteren we maandelijks over de resultaten.

Personeelsservice (Detachering)

Het kan voorkomen dat u opzoek bent naar mensen om uw projecten (installatie en service) succesvol af te ronden. Met een team van gemotiveerde en gekwalificeerde field- engineers leveren wij klantwaarde aan onze opdrachtgevers. Wij werken met een uitgebreide pool van flexibele field-engineers (ZZP’ers). Allen bekend met de retailsector, gekwalificeerd en beschikken over een VCA-vol-diploma. Iedereen binnen Networkteam Leusden is resultaatgericht, aanspreekbaar, dienstbaar, integer en transparant. We hanteren duidelijke afspraken en prijzen. We zeggen wat we doen en doen wat we zeggen. Networkteam Leusden hanteert het ketenaansprakelijkheidsprincipe, waardoor zij met haar flexibele pool van mensen heldere afspraken en prijzen hanteert.

Project- en roll-outmanagement

Networkteam Leusden levert projectmanagement op het gebied van het aanleggen en opleveren van gecertificeerde data-infrastructuur (CAT-netwerken) en projectmanagement aangaande IMACD-activiteiten. We nemen de planwerkzaamheden over, stemmen af met de klant en coördineren het werk. Het kan hier gaan over kleine en grote projecten. Wij komen tegemoet aan de wensen van de klant.
Roll-out management heeft betrekking op personeel dat de benodigde hardware installeert en functioneel oplevert bij de klant. De roll-out manager coördineert de uit te voeren werkzaamheden en voert testen uit op de functionaliteit en staat garant voor een juiste documentatie.

ZZP’er?

Voor een zelfstandige zonder personeel (ZPP’er) valt het niet altijd mee om je protfolio te vullen en ook nog eens met meerdere opdrachtgevers. Werken in de retailsector is er een waar je mooi werk bij mooie klanten uitvoert. Networkteam Leusden is actief in de retailsector, ICT en banking. Het werk is veelzijdig. Van het installeren van kassasystemen tot het verlenen van service. Heb je een auto, laptop, (hand)gereedschap, een telefoon en lijkt het werken in deze sector jou iets, dan komen we graag met je in contact.

Vanuit de ketenaansprakelijkheid hanteren we heldere afspraken en vergoedingen die passen bij het werken in de retailsector.

Maintenance expert

NTL heeft ruime kennis en ervaring op het gebied van onderhoudsmanagement in de retail, industriële, infrastructurele en installatie branche. Wij bieden customermade cursussen en trainingen aan op post hbo-niveau, waarin we theorie en praktijk aan elkaar koppelen. Het doel is dat onderhoud (preventief en correctief) geen kostenpost, maar een toegevoegde waarde is. Geïnteresseerd hoe zo’n cursus er uit kan zien? Neem contact met ons op.

Terug naar boven