Network & services
Binnen de afdeling Network & services draagt NTL zorg voor het aanleggen en opleveren van certificeerbare data-infrastructuur (CAT-netwerken). Dat wil zeggen dat we de data-infrastructuur aanleggen, afmonteren en meten. Na het meten ontvangt u een meetrapport en kunnen we het data-infrastructuur voorzien van certificering. Tevens kunnen we, modulair op uw situatie afgestemde, componenten aansluiten en afmonteren. Om dit soepel te laten verlopen, hebben we de beschikking over een eigen projecten- en planningsafdeling alsmede een team van professionals voor de aanleg en oplevering van de data-infrastructuur. Ook beschikken we over een eigen logistiek in- en outboundsysteem, waarmee we onze klanten kunnen ontzorgen. Door onze klanten te faciliteren in bijvoorbeeld opslagruimte (aangaande projecten) is NTL in staat het logistieke projectenproces efficiënt en effectief te managen. Hiermee bieden we klanten oplossingen bij de realisatie van gecertificeerde data-infrastructuur, waarmee klanten hun projecten met vertrouwen aan NTL kunnen overlaten. Wij dragen zorg voor een tijdige oplevering en functioneel gecertificeerde data-infrastructuur.
Data infrastructuur gaat vaak gepaard met Security en Safety, naast het gecertificeerd en beveiligd afmonteren van de verbindingen kunnen we meedenken over het ontwerpen en onderhouden van safety en securitysystemen, zoals toegangscontrole en -bewaking, elektronische sluitsystemen, camera observatiesystemen, intercomsystemen en brand- en beveiligingsinstallaties, omdat we nauw samenwerken met een manager of security (Msec).
- Flexibiliteit en snelheid door eigen projecten- en planafdeling en inhouse opslagruimte
- Kwalitatief hoogwaardige oplossingen door een eigen team van professionals (incl. een eigen manager of security)
- Bieden van organisatiebrede oplossingen
- Nakomen van onze belofte
Retailservices & IMACD
Binnen de afdeling Retail Services & IMACD realiseren we gecertificeerde data-infrastructuur (CAT-netwerken) en ontzorgt NTL haar klanten door het in service en onderhoud nemen van Retail apparatuur, zoals bijvoorbeeld de Point of Sales (POS), bestelzuilen, handscanners, hand-pinterminals, toegangspoorten en weegschalen. Wij bieden onze service aan via grote leveranciers als Diebold-Nixdorff, NCR, Fujitsu en bijvoorbeeld PostNL en kennen alle configuraties van deze systemen. Hierdoor zijn we in staat om mee te denken met onze opdrachtgevers en hun klanten in het bieden van totaaloplossingen.
Retail services
We leveren beschikbaarheid van Retail apparatuur met landelijke dekking door de inzet van onze eigen fieldservice engineers. Tevens beschikken we over een eigen logistiek in- en outboundsysteem, waardoor we onze fieldservice-engineers optimaal kunnen uitrusten bij het ontzorgen van onze klanten binnen de Retail. Daarnaast hebben we een eigen repair- en planningsafdeling, waardoor we eenvoudig de kwaliteit kunnen bewaken die klanten van ons verlangen. De klanten waar wij deze service aanbieden zijn onder andere: AH, Aldi, C&A, Decathlon, Jan Linders, IKEA, Lidl, Makro, McDonalds en PostNL.
Projecten (IMACD)
Daarnaast beschikt NTL over een eigen projectenafdeling, waarmee we het gehele proces van Install, Move, Add, Change & Disposal (IMACD) voor onze klanten managen. NTL zorgt voor het installeren van hardware, het verhuizen, uitbreiden, aanpassen en/of afvoeren. Precies zoals de klant dit wenst. Bij de uitvoering van deze projecten maken we gebruik van ons flexibele team van professionals. Om dit proces probleemloos te laten verlopen ‘stagen’ we alles op onze centrale locatie in Leusden. Dit houdt in dat voordat het op locatie bij de klant geïnstalleerd en geïmplementeerd wordt, de juiste software op de apparatuur staat en alles functioneel is. We weten vooraf dus zeker dat het naar behoren functioneert.
Ondersteuningsmiddelen van het Retail services en IMACD-proces
Om het proces van aanleg, services en IMACD te ondersteunen beschikken we over een eigen Computerized Maintenance Management Systems (CMMS), plannings- en logistiekmanagementsysteem. Daarnaast bieden we logistieke dienstverlening aan. Dat wil zeggen, we beschikken over meer dan 1.200 m² opslagruimte verdeeld over twee locaties in Leusden, om onze dienstverlening te verzorgen, maar ook klanten van opslagruimte te voorzien.
- Flexibiliteit en snelheid door eigen projecten- en planafdeling
- Geoptimaliseerde processen door eigen CMMS, plannings- en logistiekmanagementsysteem
- Kwalitatief hoogwaardige oplossingen en services door een eigen team van professionals
- Nakomen van onze belofte
IT workplace solutions & Services
Binnen het ITTS-segment concentreert NTL zich op het bieden van totaaloplossingen voor kantoor- en thuiswerkplek automatisering. Grofweg leveren, implementeren en bieden services aan het technische aspect van kantoorwerkplekken. We bieden connectiviteit via bekabelde infrastructuur of draadloze netwerkoplossingen. In concrete zin bieden we werkplekbeheer en werkplekservice aan. Naast het traditionele beheer helpen wij ook bij het implementeren van Office 365 suite en kunnen adviseren bij de implementatie en het beheren van pakketten als Sharepoint, Onedrive en Teams.
Daarnaast leggen we in opdracht van onze opdrachtgevers certificeerbare data-infrastructuur aan bij hun medewerkers, zodat zij onbezorgd vanuit huis kunnen werken. Ook bieden we service aan voor de thuiswerkplekken. In beide gevallen bieden we (technische) ondersteuning en incidentmanagement.
Meer concreet betekent het dat NTL technische werkplekhulpmiddelen levert, implementeert en onderhoudt met als doel dat medewerkers probleemloos gebruik kunnen maken van hun werkplek. Werplekken betekent in dit geval het leveren van en verlenen van service aan: desktops, laptops, telefoons, beeldschermen, toetsenborden, muizen en dergelijke.
Daarnaast leveren we connectiviteit door het aanleggen en opleveren van CAT-netwerken bij medewerkers thuis, zodat zij probleemloos verbonden zijn met hun werk. NTL biedt naast connectiviteit via bekabelde infrastructuur, ook draadloze netwerkoplossingen aan. Het servicen, monitoren en onderhouden van kantoor- en thuiswerkplekken doet NTL fysiek en/of op afstand en helpt medewerkers bij eventuele problemen aan hun werkplekdevice. Voorts bieden we serverbeheer aan (al dan niet in de Cloud) tussen de 0 en 250 werkplekken.
Een punt dat niet onopgemerkt mag blijven is het secure maken van het netwerk. Hiervoor maken we gebruik van onze security expert. Dit betekent dat we oplossingen aanbieden voor hacken, wachtwoordbeheer, phishing, spoofing en leveren diensten om de eindgebruiker bewust te maken van de ‘internetgevaren’ en hoe hier mee om te gaan.
- Hoogwaardige kantoor- en thuiswerkplek oplossingen voor zorgeloos gebruik.
- Uitstekende kwaliteit door eigen aanleg en servicedienst
- Uitstekende support door onze eigen support, service en incident-managementteam
- Snel en effectief door monitoring en beheer op afstand domein beheer
- Hoogwaardige kwaliteit doordat we werken met topmerken als HPe Aruba en (SICO) Meraki
- No nonsense en afspraak is afspraak
Personeelsservice (Detachering) en partner in installatie- en serviceprojecten
Personeelsservice (Detachering) en partner in installatie- en serviceprojecten
Networkteam Leusden ontzorgt en levert klantwaarde. Wij zijn uw professionele partner in het gebied van installatie- en serviceprojecten in de Retail en ICT.
Networkteam Leusden is een gerenommeerd bedrijf dat naast projecten en installatiewerk ook de service, het plegen van preventief en correctiefonderhoud, op zich kan nemen. Een uniek totaalplaatje! We selecteren en zetten gekwalificeerde mensen in met als doel het ontzorgen van onze klanten en hen klantwaarde leveren. Vandaar ons motto: everything for a satisfied customer!
Wij helpen klanten met onze dienstverlening als:
- De installatie van kassasystemen;
- De installaties van narrowcastingsystemen;
- De installatie van ICT-netwerken en producten;
- De installatie van pinautomaten;
- De installatie van data infrastructuur (Cat-netwerken, Wifi-accespoints et cetera);
- Het plegen van preventief en correctief onderhoud aan o.a. kassasystemen, self check out kassa’s, narrowcasting en weegschalen (Scanner Scale);
- Het stagen van kassasystemen (we beschikken over meer dan 250 vierkante meter opslag en stagingruimte voorzien van VPS-verbinding);
- Wij leveren mensen aan onze klanten die tijdelijk extra capaciteitsbehoeften hebben zoals helpdeskmedewerkers, field-engineers en systeembeheerders.
Al dit soort projecten en services doen wij met onze eigen projecten-, service-, logistieke-, en repairafdeling, waarbij we onze afspraken (SLA’s) nakomen. Met ons CRM-systeem rapporteren we maandelijks over de resultaten.
Personeelsservice (Detachering)
Het kan voorkomen dat u opzoek bent naar mensen om uw projecten (installatie en service) succesvol af te ronden. Met een team van gemotiveerde en gekwalificeerde field- engineers leveren wij klantwaarde aan onze opdrachtgevers. Wij werken met een uitgebreide pool van flexibele field-engineers (ZZP’ers). Allen bekend met de retailsector, gekwalificeerd en beschikken over een VCA-vol-diploma. Iedereen binnen Networkteam Leusden is resultaatgericht, aanspreekbaar, dienstbaar, integer en transparant. We hanteren duidelijke afspraken en prijzen. We zeggen wat we doen en doen wat we zeggen. Networkteam Leusden hanteert het ketenaansprakelijkheidsprincipe, waardoor zij met haar flexibele pool van mensen heldere afspraken en prijzen hanteert.
Project- en roll-outmanagement
Networkteam Leusden levert projectmanagement op het gebied van het aanleggen en opleveren van gecertificeerde data-infrastructuur (CAT-netwerken) en projectmanagement aangaande IMACD-activiteiten. We nemen de planwerkzaamheden over, stemmen af met de klant en coördineren het werk. Het kan hier gaan over kleine en grote projecten. Wij komen tegemoet aan de wensen van de klant.
Roll-out management heeft betrekking op personeel dat de benodigde hardware installeert en functioneel oplevert bij de klant. De roll-out manager coördineert de uit te voeren werkzaamheden en voert testen uit op de functionaliteit en staat garant voor een juiste documentatie.
ZZP’er?
Voor een zelfstandige zonder personeel (ZPP’er) valt het niet altijd mee om je protfolio te vullen en ook nog eens met meerdere opdrachtgevers. Werken in de retailsector is er een waar je mooi werk bij mooie klanten uitvoert. Networkteam Leusden is actief in de retailsector, ICT en banking. Het werk is veelzijdig. Van het installeren van kassasystemen tot het verlenen van service. Heb je een auto, laptop, (hand)gereedschap, een telefoon en lijkt het werken in deze sector jou iets, dan komen we graag met je in contact.
Vanuit de ketenaansprakelijkheid hanteren we heldere afspraken en vergoedingen die passen bij het werken in de retailsector.
Maintenance expert
NTL heeft ruime kennis en ervaring op het gebied van onderhoudsmanagement in de retail, industriële, infrastructurele en installatie branche. Wij bieden customermade cursussen en trainingen aan op post hbo-niveau, waarin we theorie en praktijk aan elkaar koppelen. Het doel is dat onderhoud (preventief en correctief) geen kostenpost, maar een toegevoegde waarde is. Geïnteresseerd hoe zo’n cursus er uit kan zien? Neem contact met ons op.